„Avem o agendă aglomerată şi vor fi două zile intense”, a spus Dragoş Stanca, fondatorul ICEE.fest, care din acest an se transformă în Upgrade 100. Stanca a dat startul ediţiei 2019 a ICEE.fest: Upgrade 100, festival ce reuneşte profesionişti din zona de digital, tech sau publishing.
Evenimentul se desfăşoară timp de două zile, 13 şi 14 iunie, la Bucureşti, la Grand Cinema, din Băneasa.
Ca în fiecare an, prima prezentare i-a revenit lui Constantine Kamaras, şeful IAB Europe, care a venit cu primele concluzii ale studiului AdEX, privind veniturile din publicitatea digitală, în Europa (28 de ţări).
Iată ideile principale:
- În 2018, publicitatea digitală în Europa s-a ridicat la 55,1 miliarde de euro, în creştere cu 13,9% faţă de anul anterior.
- Publicitatea digitală în România s-a ridicat anul trecut la 70 de milioane de euro. Suntem pe locul 23 între ţările din Europa. Am reuşit să depăşim doar Croaţia, Slovenia, Bulgaria, Belarus şi Serbia.
- România este între primele locuri în termeni de creştere, a spus Constantine Kamaras.
- În termeni generali, publicitatea pe mobile a ajuns, deloc suprinzător, la 50% din totalul cheltuieilor.
GALERIE FOTO. Principalele concluzii despre industria de publicitate digitală în Europa
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu