Numire la vârful marketingului Pro TV. Noul şef al departamentului vine din publicitate. Detalii, în continuare.
Cine este?
Andreea Cârciumaru este, începând de astăzi, Head of Marketing Services Pro TV. Vine din publicitate (a lucrat în mai multe agenţii) şi, din poziţia de Head of Marketing, va coordona, printre altele, echipele de brand manageri şi de PR.
Practic, activităţile Pro TV care ţin de marketing sunt împărţite, acum, pe trei direcţii:
1. Marketing Services - PR, Brand Manageri. Head: Andreea Cârciumaru
2. Research & Development. Head: Lucia Antal
3. Creaţie (promo-uri, copy). Head: Vasile Alboiu
Numirea Andreei Cârciumaru vine după ce, la începutul acestui an, Lucia Antal, cea care conducea marketingul de cinci ani (pe toate cele trei direcţii care acum au fost separate), a fost trecută pe o poziţie nou înfiinţată: Head of Research & Development.
În perioada în care Pro TV căuta un nou director de marketing, Lucia Antal a continuat să coordoneze departamentul.
Andreea Cârciumaru este al doilea om din management care vine în Pro TV din publicitate, din ultimele luni. La 1 iunie, şi-a început mandatul de Chief Business Officer Florin Alexandrescu, fost şef al conglomeratului media Group M.
Carte de vizită Andreea Cârciumaru
Andreea Cârciumaru vine în televiziune după o lungă experienţă în agenţiile de publicitate. A lucrat la TBWA, pe funcţia de account manager la TBWAMerlin, din 2006, timp de aproape trei ani.
Apoi, Account Director, la Havas Bucureşti, timp de aproape cinci ani, până în 2014.
În ultimii cinci ani a fost Group Account Director şi apoi Client Service Director la FCB Bucureşti.
Citeşte şi:
- Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări şi nu numai
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii