Reţeaua MSL, din grupul Publicis, este pentru al patrulea an consecutiv partener a competiţiei de creativitate Golden Drum, anunţă reprezentanţii MSL.
Reţeaua de agenţii MSL va fi responsabilă de gestionarea activităţilor de comunicare în 15 pieţe din regiunea CEE. Mai exact: Croaţia, Bulgaria, Republica Cehă, Finlanda, Grecia, Ungaria, Italia, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, Serbia, Slovacia, România, Rusia şi Turcia.
„Festivalul Golden Drum va fi susţinut de agenţiile partenere MSL şi birourile locale Publicis Groupe”, menţionează aceeaşi sursă.
Pe scena The Golden Drum vor urca 40 de speakeri internaţionali, care vor vorbi despre acţiunile care generează schimbări pozitive în diferite domenii şi care vor schimba perspectiva despre publicitate pentru viitor.
Competiţia este împărţită în două secţiuni principale: „WHAT” şi „WHY”.
Fiecare secţiune este împărţită în grupuri şi categorii care reflectă noile tendinţe din publicitate şi industria creativă: Film, Print, Out of Home, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation, Craft, Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius Loci / Local Spirit şi Social Good.
Zofia Bugajna-Kasdepke, business development director MSL CEE: .„Ne bucurăm să facem parte din Festivalul Golden Drum! Cu experienţa noastră în susţinerea ediţiilor anterioare ale festivalului, ne bucurăm să promovăm imaginea pozitivă a Golden Drum în continuare.”
Golden Drum este o competiţie de creativitate, inclusă în clasamentele WARC, care va avea loc între 17 – 18 octombrie 2019 în Portorož, din Slovenia.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii