Skip to main content

FOTO. Brandient, premiu internaţional pentru brandigul mall-ului „Agora Floreasca”. De la ce vine logo-ul şi cine l-a gândit

 
FOTO. Brandient, premiu internaţional pentru brandigul mall-ului „Agora Floreasca”. De la ce vine logo-ul şi cine l-a gândit

Firma de strategie de brand si design Brandient a câştigat un premiu internaţional pentru branding-ul mall-ului Agora Floreasca.

Publicitate

Este vorba de distincţia Graphis Silver, în categoria Print şi Branding a concursului american de design şi arte vizuale Graphis.

Totodată proiectul va fi prezentat şi în galeria Graphis Design pentru anul 2020.

De asemenea, logo-ul Agora Floreasca a obţinut şi o Menţiune de Onoare la acelaşi concurs.

Identitatea vizuală a mall-ului a fost creată de Ciprian Robu, cel mai tânăr designer de la Brandient. El a fost coordonat de Cristian „Kit” Paul.


De unde vine logo-ul


Design-ul logo-ului a fost inspirat de poziţionarea georgrafică a clădirii. Litera „A”, din cuvântul „Agora”, a fost suprapusă peste harta zonei în care se află mall-ul, menţionează reprezentanţii Brandient.

Numele „Agora” vorbeşte despre adunarea oraşului, fiind prezentat ca un „indie-mall” după cum completează aceeaşi sursă.

Totul stă sub sloganul „Urban Theory” (Teoria Urbană).

GALERIE FOTO

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • NN NN NN NN
    Nu mi-a placut scoala, dar am auzit de Agora din filmul cu aceasi nume din 2009. Acolo am auzit de : Cerc, Elipsa, Parabola, Hiperbola.
    Ce mai logo, pare un gandac injunghiat, iar eu chiar nu fac asta.

Trimite un comentariu

sus