Firma de strategie de brand si design Brandient a câştigat un premiu internaţional pentru branding-ul mall-ului Agora Floreasca.
Este vorba de distincţia Graphis Silver, în categoria Print şi Branding a concursului american de design şi arte vizuale Graphis.
Totodată proiectul va fi prezentat şi în galeria Graphis Design pentru anul 2020.
De asemenea, logo-ul Agora Floreasca a obţinut şi o Menţiune de Onoare la acelaşi concurs.
Identitatea vizuală a mall-ului a fost creată de Ciprian Robu, cel mai tânăr designer de la Brandient. El a fost coordonat de Cristian „Kit” Paul.
De unde vine logo-ul
Design-ul logo-ului a fost inspirat de poziţionarea georgrafică a clădirii. Litera „A”, din cuvântul „Agora”, a fost suprapusă peste harta zonei în care se află mall-ul, menţionează reprezentanţii Brandient.
Numele „Agora” vorbeşte despre adunarea oraşului, fiind prezentat ca un „indie-mall” după cum completează aceeaşi sursă.
Totul stă sub sloganul „Urban Theory” (Teoria Urbană).
Ce mai logo, pare un gandac injunghiat, iar eu chiar nu fac asta.