Cât de importante sunt datele de audienţă în publicitatea online? Cum pot face mai eficientă o campanie? Care sunt limitările legale când se colectează date?
Întrebări care îşi vor căuta răspunsurile la Ziua Cercetării Media, pe 10 octombrie, într-un eveniment organizat de BRAT - Biroul Român de Audit Transmedia.
Dragoş Stanca, Preşedintele BRAT, va dezbate împreună cu lideri ai industriei locale de media, reprezentanţi ai unor mari agenţii de media şi clienţi, provocările actuale ale industriei digitale.
Printre invitaţi, nume din afară: David Gosen, Chief Commercial Officer CXENSE şi Alex Chapko, GM & VP Sales Piano.
Evenimentul va avea loc pe 10 octombrie, de la ora 9.30, la Teatrul Apollo 111.
Date despre agenda evenimentului, aici
Pentru participare, vă puteţi înregistra aici.
Ce se va discuta la Ziua Cercetării Media, la evenimentul : SATI DMP - Importanţa datelor în ecosistemul publicităţii online?
Conferinţa va aborda tema utilizării datelor în campaniile publicitare online, atât sub aspectul beneficiilor pe care acestea le aduc în eficientizarea campaniilor, dar şi al riscurilor şi limitărilor legale pe care industria le are în vedere când utilizează date.
Una dintre temele propuse este utilizarea datelor colectate prin alianţe ale publisherilor locali, ce folosesc o metodă unitară şi transparentă de colectare şi prelucrare a datelor.
Arina Ureche, Director General BRAT, va prezenta SATI DMP - soluţia publisher-ilor din România, ce oferă industriei de publicitate instrumentele necesare pentru a derula campanii publicitare online eficiente, sigure, într-un mediu transparent.
Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director în cadrul Pebble Media (Belgia), va prezenta DaviD - o alianţă de publisheri a industriei din Belgia şi modelul utilizat de aceştia, în tranzacţionarea publicităţii online, utilizând date.
Comentarii