Despărţire. Mediafax şi regia de publicitate Thinkdigital au anunţat încheierea colaborării, care a început în urmă cu patru ani. De la 1 ianuarie 2020, spaţiile publicitare ale grupului vor fi vândute direct de către companie media, mai anunţă Mediafax.
Dragoş Stanca, acţionar majoritar la Thinkdigital, a făcut la rândul său anunţul într-o postare pe Facebook.
„Compania de media sales & strategy din grupul nostru a preluat vânzările întregului portofoliu online al MEDIAFAX într-un moment greu şi mă bucur că echipa condusă de Cristina Cucuiu Ionita a mers mult mai departe decât rolul de reprezentant de vânzări exclusiv.
Recent, partenerul nostru a reuşit vânzarea unei bune părţi din portofoliul de produse online, fapt care îi permite să se focuseze, strategic, în alte direcţii - iar un departament de vânzări intern "all media" pentru agenţia de ştiri Mediafax + Ziarul Financiar + Business Magazin + viitoarele proiecte media TV etc. este o decizie logică”, a subliniat Dragoş Stanca.
Aminitm că Mediafax Group, companie aflată în insolvenţă, a vândut către omul de afaceri Radu Budeanu, proprietarul Cancan, mai multe publicaţii din portofoliu. Mai întâi, în luna mai a acetsui an, Mediafax a vândut, tot către Radu Budeanu, titlurile Pro Sport şi Promotor. Săptămâna trecută, Mediafax a vândut titlurile Gândul, Descoperă, CSID, Apropo TV şi Go4IT (detalii, AICI).
Comunicatul Mediafax, în continuare:
Mediafax Group şi Thinkdigital au anunţat astăzi într-un comunicat comun că, începând cu 1 ianuarie 2020, spaţiile publicitare ale grupului vor fi vândute direct de către compania media.
Începând cu anul 2015, cele două companii au colaborat strâns pentru monetizarea exclusiva a spaţiilor publicitare online ale Mediafax - atât în relaţia cu agenţiile de media şi cu clienţii direcţi, precum şi pentru cât mai buna eficientizare a proceselor si negocierilor de tip programatic advertising (direct si automatizat).
„Le mulţumesc colegilor de la Thinkdigital pentru buna colaborare din ultimii 4 ani. E o despărţire amicală, care ţine de o decizie strategică pentru noi, motiv pentru care am decis să anunţăm piaţa din vreme, cu mai bine de 2 luni avans. Mediafax îşi va vinde începând cu anul viitor toate proiectele media online, print, tv, radio, evenimente şi agenţie în mod direct”, a spus Adrian Sârbu, fondator si administrator al grupului media.
„Îi mulţumesc lui Adrian Sârbu şi echipei sale pentru încrederea pe care ne-a acordat-o. Chiar dacă misiunea noastră ca regie de vânzări s-a încheiat, vom continua să avem în Mediafax un partener de business foarte valoros pentru noi”, a spus Dragoş Stanca, acţionar majoritar Thinkdigital, parte a reţelei regionale TDG.
Toate proiectele în curs precum şi cele care vor urma până la finalul anului vor fi onorate de Thinkdigital, care va oferi asistenţă MediafaxGroup şi după 1 ianuarie 2020, punctual, pentru o cât mai uşoară tranziţie a tuturor comenzilor publicitare, au mai precizat reprezentanţii celor două companii.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Deci, ganditi-va ce va urma in viitor, la parlamentarele si localele din 2020, ca acolo e miza. Guvernul Orban va fi tocat marunt, ciuma rosie scoate 2-3.oameni noi dupa ce le va fi sacrificat pe Viorica, Olguta si Gabita si gata pacaleala.