Skip to main content

COMUNICAT. Roche Bobois a provocat cinci designeri români şi organizează o licitaţie caritabilă, cu ocazia aniversării a 50 de ani a colecţiei Mah Jong

 
COMUNICAT. Roche Bobois a provocat cinci designeri români şi organizează o licitaţie caritabilă, cu ocazia aniversării a 50 de ani a colecţiei Mah Jong

COMUNICAT. La aniversarea a 50 de ani de Mah Jong, una dintre cele mai iubite piese de mobilier din lume, Roche Bobois,  lider mondial în domeniul  design-ului de mobilier de lux şi retail, recunoscut pentru creativitate, inovaţie şi calitate, a provocat 5 designeri români să reinterpreteze un element al iconicei canapele. Totul în scop caritabil, pentru copiii din programul „Pâine şi mâine”.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Roche Bobois  organizează împreuna cu historic.ro în perioada 9-14 septembrie o licitaţie electronică pentru a strânge fonduri dedicate unuia dintre cele mai de impact programe sociale şi educaţionale din ţară - „Pâine şi Mâine” al Fundaţiei World Vision.

Se pot licita şi cumpăra  cinci perne unice din colecţia Mah Jong, fiecare fiind personalizată de către designerii  Anca Fetcu Lupu, Mihai Grama, Teodora Burz, Omid Ghannadi şi Ciprian Şipoş.

„Educaţia este esenţială pentru dezvoltarea unei societăţi, pentru crearea unor comunităţi puternice şi inspirarea tinerilor în a-şi atinge potenţialul.

Accesul la educaţie trebuie însă să fie la fel pentru toată lumea, iar prin organizarea acestei licitaţii vom contribui la realizarea acestui lucru, banii strânşi fiind direcţionaţi proiectului „Pâine şi Mâine” derulat de World Vision România” a  declarat Alina Dascălu, owner Roche Bobois România

Un lider al luxului şi bunului gust şi un vector de promovare a tinerilor designeri din domeniu, Roche Bobois este un nume important în cauzele sociale, prin evenimente menite să reunească şi să promoveze talente, dar şi să strângă fonduri pentru diferite organizaţii.

„Proiectul a presupus implicarea echipei într-un timp scurt şi ne-am dorit să găsim mixul potrivit de canale care să comunice mesajele campaniei şi să atingem şi reach-ul dorit.

Împreună cu clientul am ales cele mai bune tactici pentru a pune în valoare produsele Roche Bobois şi proiectul „Pâine şi Mâine” al Fundaţiei „World Vision România” a declarat Raluca Zamfir, Managing Partner RAN Communication 

Cinci perne-statement, cinci stiluri eclectice

Cei cinci designeri români care au decorat pernele Mah Jong pentru licitaţia din 9-14 septembrie sunt cunoscuţi pentru creaţii originale, fie că sunt obiecte, piese de mobilier sau vestimentare.

Anca Fetcu Lupu este un designer de produs şi graphic designer, ce şi-a expus lucrările la Londra, Kortrijk, Milano, Graz, Stockholm, Bruxelles, Deţine propriul brand de design, "By Anca Fetcu", fondat în 2010, „Tatuin”, brand de tatuaje temporare, fondat în 2015 şi a dezvoltat „Beelive Design”, studio de design interior, împreună cu architectul Ioana Daniel.

Omid Ghannadi este un designer de origine iraniană cu o experienţă de peste 10 ani atat în design interior, cat si in  arhitectura rezidenţială. Proiectele sale sunt cunoscute pentru autenticitatea lor, modul în care se îmbină vizualul cu atmosfera, pentru a crea o experienţă emoţională beneficiarilor spaţiului.

Omid este cunoscut în România nu numai pentru proiectele sale de design ci şi pentru activitatea din televiziune şi acţiunile umanitare unde găseşte mereu un loc util pentru arhitectura şi design. Împreună cu soţia lui deţine un birou apreciat în domeniu de design şi arhitectura cu numele I.O.G. ARHITECTURA cu proiecte premium realizate şi în curs de realizare.

Mihai Grama este designerul pieselor de mobilier cu influenţe tradiţionale, fiind cel care a creat Scaunul Papal şi o parte din mobilierul folosit de Suita Papală în Catedrala Sfântul Iosif din Bucureşti, în timpul vizitei oficiale din 2019.

Teodora Burz îmbină cu talent pasiunea pentru modă şi stil cu antreprenoriatul, fiind cunoscută de peste două decenii în lumea modei. Fondatoarea celui mai de succes brand românesc,  STYLAND, a pus accent pe  materiale de calitate, finisaje, ţesături, design şi o producţie sustenabilă. Dar STYLAND nu este doar un alt brand.

În termen de şase luni de la lansarea brandului, cei mai renumiţi stilişti din lume au ales STYLAND pentru cele mai importante apariţii ale celebrităţilor pe care le reprezintă, precum şi pentru editoriale de modă.

Ciprian Şipoş după o carieră de 13 ani ca stilist vestimentar şi-a schimbat cariera în cea de designer de interior, urmând cursurile IED Barcelona timp de 4 ani. In cadrul facultăţii, Ciprian a ales să se specializeze în design bazat pe economie circulară, în care formulele Zero Waste sunt aplicate permanent.

Durabilitatea şi Zero Waste Creative Mapping îi sunt şi astăzi punctele forte pe care le aplică în fiecare proiect. Din cariera de stilist a preluat şi aplicat modul în care culorile şi texturile se combină astfel încât să ofere rezultate spectaculoase.

„Pâine şi Mâine”, un program vital la sate

Demarat de Fundaţia World Vision, programul „Pâine şi Mâine” este un proiect esenţial în zona rurală, scopul lui fiind să ofere fiecărui copil defavorizat o masă caldă la şcoală şi ajutor la teme.

În 2020, 1 din 10 copii din mediul rural a mers la culcare flămând, în România fiind astăzi peste 200.000 de copii care nu au suficientă mâncare.

În plus, mai mult de o treime dintre părinţii de la sate spun că nu au reuşit, anul trecut, să asigure alimente sănătoase şi variate în familie sau au reuşit doar parţial.

Mai mult, o treime dintre copii nu sunt ajutaţi niciodată atunci când au nelămuriri sau nu ştiu să îşi facă temele. Iar efectul este că abandonul şcolar a crescut la toate nivelurile de învăţământ şi că se pierde aproape un sfert dintr-o generaţie, în opt ani de şcoală, în mediul rural.

“Arta reuşeste adesea să evidenţieze unele dintre cele mai mari probleme ale societaţii. Prin implicarea acestor designeri foarte talentaţi şi a companiei Roche Bobois atragem din nou atenţia asupra vieţii dificile pe care o au copiii din mediul rural: anul trecut unul din zece copii  mergea la culcare flămând, iar peste 200.000 de copii nu aveau suficientă mâncare. Această licitaţie susţine

„Pâine şi Mâine”, un program esenţial în zona rurală prin faptul că oferă copiilor nu doar o masă caldă la şcoală, ci şi ajutor la teme”, afirmă Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.

O treime dintre copiii din mediul rural nu sunt ajutaţi niciodată atunci când au nelămuriri sau nu ştiu să îşi facă temele, conform unui sondaj World Vision România din 2020.

GALERIE FOTO

Jumătate de secol de Mah Jong

Un Mah Jong pentru fiecare! Canapeaua Mah Jong, piesa cea mai avangardistă a Roche Bobois, o adevărată creaţie avant-la-lettre, preferata unor staruri internaţionale ca Beyonce, Madonna,  Messi şi Shakira, a împlinit anul acesta 50 de ani.

Creată de designerul Hans Hopfer, această canapea modulară, inspirată din natură, a fost prima dată pusă pe piaţă în 1971, remarcându-se prin totala libertate de compoziţie, fiind gândită să se adapteze tuturor circumstanţelor vieţii.

E o piesă foarte uşor de reinterpretat, putând fi sofa, fotoliu sau scaun de lounge. În plus, e atât de confortabilă, încât poate deveni oricând un spaţiu de dormit, de relaxare sau chiar de joacă pentru cei mici.

Mah Jong este produsă exclusiv manual, într-un atelier din Italia, cu tehnici similare celor utilizate în industria modei de lux.

Ca orice design bun, această canapea modulară a fost mult înaintea timpului său, fiind o piesă joasă, care contesta normele vremii şi invita la libertate. “Foarte puţine magazine au înţeles conceptul la vremea aceea”, îşi aminteşte Nicolas Roche, directorul creativ al Roche Bobois, potrivit revistei designlinesmagazine.com.

“Faptul că Mah Jong era o canapea joasă – după standardul franţuzesc vivre au ras du sol – a fost răspunsul nostru la atitudinile vremii, esenţiale în schimbările sociale din anii respectivi”, a mai spus el.

Ce este mai puţin cunoscut despre celebra canapea este faptul că la început ea era creată în tonuri neutre, gri sau maro.

Ulterior, în urma colaborării cu designeri celebri, precum Kenzo Takada, Jean Paul Gaultier şi Missoni, au apărut variantele colorate şi exotice care au făcut din acest produs o piesă iconică.

Despre Roche Bobois

Fondată în 1960 de către Philippe şi François Roche împreună cu Jean-Claude şi Patrick Chouchan, compania franceză Roche Bobois s-a remarcat repede prin lansarea de produse şi obiecte cu un design original. Întâlnirea cu designerul Hans Hopfer, creatorul celebrei canapele modulare Mah Jong, marchează debutul unei colaborări de durată cu designeri celebri. Misiunea Roche Bobois este de a populariza în lumea întreagă stilul de viaţă francez.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus