Skip to main content

Pepsi anunţă lansarea unei campanii cu Smiley. Generaţia Z, încurajată să producă fotografii şi clipuri video

 
Pepsi anunţă lansarea unei campanii cu Smiley. Generaţia Z, încurajată să producă fotografii şi clipuri video

Pepsi anunţă lansarea unei noi campanii pentru această vară. Campania se numeşte Pepsi Space, ce are ca scop promovarea creativităţii Generaţiei Z. Campania oferă şase premii în valoare de 5.000 de euro fiecare.

Publicitate

Pepsi Space îl readuce în centru pe Smiley, ambasadorul brandului. În noul spot TV, Smiley îi încurajează pe tineri să îşi înscrie propriile creaţii pe platforma ro.pepsispace.com.

Ce trebuie să facă participanţii?

Fiecare participant va avea posibilitatea să încarce tipul de conţinut dorit, de la fotografii la clipuri video ce ilustrează orice pasiune a Generaţiei Z de la dansuri şi editare foto-video la sport sau chiar croşetat şi alte activităţi.

Cele mai apreciate materiale vor fi selectate de către mentori şi vor putea fi promovate în spaţiile publicitare Pepsi din această vară (pastile TV, digital, outdoor static şi video sau alte canale neconvenţionale).

Cele mai bune şase înscrieri vor fi premiate cu 5.000 de euro fiecare, iar toate materialele selectate în Pepsi Space vor fi recompensate cu o cămaşă ediţie limitată Pepsi x mysimplicated.

Cine sunt mentorii?

Sase mentori vor oferi tutoriale şi sfaturi pentru tineri, ajutându-i să aleagă categoria potrivită pentru înscriere.

Mentorii Pepsi Space sunt:

  • Ştefania (cântăreaţă)
  • Miss Wellington - Gabriela Dima (food influencer şi câştigătoare Master Chef, 2022)
  • Goguci - Ionuţ Costea (visual artist)
  • Cuscrew (creator de clipuri video)
  • Eliana Bogdan (digital illustrator) 
  • Nutakiki - Cristiana Nuţă (influencer, fotograf)

 Inspirate din limbajul noii generaţii, categoriile e sunt “TikTok dances that pass the vibe check”, “Food styling care îţi lasă gura apă”, “Poze artsy foarte based”, “Visual graphics that pop” “Clipuri care sunt low-key amazing” şi “Memes that slay”.

Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager Pepsi:

”Pepsi Space este o iniţiativă inedită pentru un brand. Întotdeauna, Pepsi s-a lăsat inspirat de noile generaţii, iar Gen Z este unul dintre motoarele şi inspiraţiile brandului în acest moment.

Fiecare individ are o viziune unică, de aceea ne dorim ca prin această campania să le oferim o vizibilitate mai mare şi oportunitatea de a face cunoscut în rândul publicului tipul de conţinut reprezentativ pentru ei. Pe scurt, reclamele Pepsi devin reclamele noii generaţii.”

Galerie foto:

Noul spot Pepsi

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus