Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roTOPUL ÎNCREDERII. Pro TV, Dacia şi Algocalmin se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, realizat de revista Reader's Digest, scrie Mediafax.
Categoriile media au în top Pro TV (televiziune), Europa FM (radio) şi ziarul Adevărul (cotidiene).
Există şi branduri care au reuşit să îşi păstreze supremaţia în topul încrederii opt ani la rând, de la începutul studiului (de exemplu, Europa FM (radio) Untdelemn de la Bunica la categoria "Ulei de gătit", Borsec la categoria "Apă minerală" şi Ariel la categoria "Detergent").
BRANDURILE în care românii au cea mai mare încredere
SUSPICIUNI. Fotografia care a câştigat trofeul World Press Photo of the Year în 2013, cel mai prestigios premiu din fotografia de presă, ar fi fost de fapt trucată, potrivit unui site specializat în tehnologie, care explică într-un articol cum fotograful ar fi adus modificări imaginii înainte ca aceasta să fie înscrisă în concurs, scrie Mediafax.
Fotografia realizată de Paul Hansen, publicată în cotidianul suedez Dagens Nyheter, a fost făcută pe 20 noiembrie 2012 pe străzile din provincia Gaza.
Ea prezintă un grup de bărbaţi care transportă spre o moschee, în cadrul unei ceremonii funerare, cadavrele înfăşurate în pânză albă a doi copii, nepotul şi nepoata bărbaţilor din acel grup, ucişi la vârsta de doi ani, respectiv trei ani, în urma distrugerii casei lor de un proiectil israelian.
Fotografia câştigătoare la World Press Photo of the Year 2013 ar fi fost trucată. Ce modificări i-ar fi fost aduse
PROFITABILITATE. Conţinutul digital livrat pe platforma iTunes a generat pentru Apple venituri de peste 16 miliarde de dolari în ultimul an, susţine analistul de origine română Horace Dediu, citat de publicaţia VentureBeat.com, scrie Wall-Street.ro.
Pentru primul trimestru al acestui an, iTunes a adus venituri de peste 4 miliarde de dolari, peste jumătate din aceasta valoare fiind realizata doar prin conţinut, conform datelor publicate de gigantul american.
Platforma iTunes genereaza venituri de peste 16 MLD. $ pentru Apple
BILANŢ. Magazinele şi supermaketurile sunt clienţi publicitari importanţi pentru presa scrisă, aflată în mare foame de bugete. În primele patru luni ale acestui an, ziarele şi revistele au atras 1.059 de machete publicitare din partea acestor investitori, cu 5,4% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Forbes România.
Magazinul IKEA, specializat în vânzări de mobilier şi accesorii pentru locuinţă, a fost cel mai mare consumator de publicitate în print, în primele patru luni ale anului, din categoria „Magazine şi supermarketuri”. Acesta a comandat 119 inserţii în presa tipărită, în valoare brută de 664.101 euro (rate card), potrivit studiului „Monitorizarea Investiţiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIPPS) realizat de BRAT.
Pe locul secund în categoria amintită s-a plasat reţeaua Carrefour, cu 132 de inserţii, în valoare brută de 455.605 euro (rate card).
Supermarketurile au consumat mai multe reclame în print, dar pe bani mai puţini
Trimite un comentariu