Meciul amical România – Slovacia a pus Antena 1 pe prima poziţie în topurile de audienţă. Partida de miercuri seară, încheiată cu scorul 1-1, a fost lider la nivel naţional, dar şi în oraşe. Pe targetul comercial, a fost pe locul secund.
Audienţele, în continuare:
NAŢIONAL. Meciul România – Slovacia a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 1,6 milioane de români. Cu acest rating, Antena 1 a fost pe primul loc, fiind urmată, la aproximativ 300.000 de telespectatori în urmă, de Pro TV, care difuza Serviţi, vă rog.
URBAN. La oraşe, meciul a fost urmărit de aproape 950.000 de români. După Antena 1, au urmat în clasament Pro TV, Acasă şi Antena 3.
COMERCIAL. Partida de fotbal a atras, în medie pe minut, 386.000 de telespectatori din targetul comercial 18-9 de ani (6,9 rating). Antena 1 a fost pe locul doi pe acest target. Pro TV avea, pe durata meciului, o medie de 432.000 de persoane din zona comercială (7,8 rating).
Audienţele posturilor TV miercuri, 14 august, pe intervalul partidei România - Slovacia:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.644.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) | Antena 1 | 932.000 (8,9) |
Pro TV | 1.361.000 (7,2) | Pro TV | 676.000 (6,4) |
Acasa | 727.000 (3,8) | Acasa | 317.000 (3) |
Prima TV | 336.000 (1,8) | Antena 3 | 203.000 (1,9) |
Antena 3 | 311.000 (1,6) | Prima TV | 150.000 (1,4) |
Comentarii