Prima confruntare directă din această toamnă dintre Vocea României şi X Factor a fost câştigată de departe de show-ul de pe Pro TV, care a avut cifre aproape duble faţă de cel de pe Antena 1.
În plus, X Factor a avut vineri seară, la cea de-a doua ediţie, cifre mai mici decât cele de la lansare, de joi, când show-ul s-a bătut cu Las Fierbinţi (cifrele de joi seara, AICI).
În număr de persoane, audienţa Vocii a fost mai mică decât cea de anul trecut. Şi în 2014, dar şi acum Vocea României a atras acelaşi procent de persoane aflate în faţa televizoarelor. Cotele de piaţă au fost asemănătoare. Cu alte cuvinte, consumul general de televiziune a fost mai mic (au fost mai puţini români cu televizoarele deschise), fapt care se vede şi în cifrele celorlalte posturi TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute vineri seară de prima confruntare din acest sezon a show-urilor X Factor şi Vocea (20.30 - 22.57):
NAŢIONAL. Vocea a avut la nivel naţional medie de aproape 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu cifre aproape la jumătate, 870.000 de persoane. Kanal D a fost pe trei, cu 742.000 de persoane.
URBAN. Show-ul de pe Pro a avut la oraşe 882.000 de privitori în fiecare minute de difuzare. Antena 1, aflată pe locul secund, a fost urmărită de aproape 500.000 de persoane.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, supremaţia a fost a Vocii, cu peste 500.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 233.000 de persoane.
Ce audienţe au făcut primele ediţii ale sezoanelor trecute Vocea României
- Debutul Vocea României din 2014: 1,91 milioane de români, dintre care 1,1 milioane de persoane erau de la oraşe. Pe publicul comercial, show-ul a avut 740.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Detalii AICI.
- În 2013, debutul celui de-al treilea sezon a înregistrat o medie de aproape 2,2 milioane de români, dintre care peste 1,3 milioane de orăşeni. La nivelul publicului comercial, show-ul a avut o audienţă de 765.000 de telespectatori pe minut. Mai multe detalii AICI.
- Prima ediţie a sezonului din 2012 a emisiunii Vocea României a fost urmărită de 1,7 milioane de români, dintre care aproape 1,1 milioane de români din mediul urban. Publicul comercial: 890.000 de telespectatori. Detalii AICI.
- 2011. Debutul primului sezon al show-ului Vocea României a fost urmărit de 1,007 milioane de telespectatori medie în mediul urban, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Audienţa posturilor TV, vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
Pro TV | 1.570.000 | 8,5 | 20,4 |
Antena 1 | 870.000 | 4,7 | 11,3 |
Kanal D | 742.000 | 4,0 | 9,7 |
Antena 3 | 371.000 | 2,0 | 4,8 |
Romania TV | 367.000 | 2,0 | 4,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.00), în mediul URBAN:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
Pro TV | 882.000 | 8,7 | 21,2 |
Antena 1 | 495.000 | 4,9 | 11,9 |
Kanal D | 383.000 | 3,8 | 9,2 |
Antena 3 | 233.000 | 2,3 | 5,6 |
Romania TV | 156.000 | 1,5 | 3,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.00), pe segmentul COMERCIAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
Pro TV | 513.000 | 10,2 | 30,7 |
Antena 1 | 233.000 | 4,6 | 13,9 |
Kanal D | 122.000 | 2,4 | 7,3 |
Prima TV | 99.000 | 2,0 | 5,9 |
Antena 3 | 46.000 | 0,9 | 2,8 |
Citeşte şi:
- Prima confruntare Vocea României-X Factor, câştigată de show-ul de pe Pro TV. Ce diferenţă a fost între Pro TV şi Antena 1
- AUDIENŢE. X Factor, eclipsat de Las Fierbinţi. Episodul 100 din Las Fierbinţi a lăsat în urmă debutul noului sezon X Factor
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
PS: Chestia cu aplicatia, e normal sa fie cea mai descarcata din moment ce ai nevoie de ea ca sa poti vota un concurent favorit sa-l trimiti in gale....in asta consta schimbarea regulamentului. Asa ca nu e relevanta chestia.
Oricum, cu pagina de fb. se dovedeste ca adevaratele VOCI care se fac REMARCATE sunt la X FACTOR, deoarece acolo nu merg profesionisti, iar asta este o "promovare" foarte buna.
As vrea sa stiu audientele de la reluarea X FACTOR.
Si eu ma refeream mai sus cand am scris prin promovare, deoarece Antena 1 nu-si promoveaza emisiunile/filmele cum o face PROTV pe fb. Sau calitatea HD .. Asta cred ca face 50% dintre telespectatori sa schimbe.
"altcineva" nu "atlcineva" , in concluzie , fiecare se exprima cum doreste!