TVR1 lansează, din 23 ianuarie, 50 de minute cu Pleşu şi Liiceanu, o emisiune săptămânală structurată sub forma unui dialog între cei doi oameni de cultură. Noul program va fi difuzată în fiecare duminică, de la ora 18.00.
Thinkdigital a lansat canalul de audienţă Men's Only prin care oferă agenţiilor de publicitate posibilitatea de a comunica, zilnic, cu peste 600.000 de persoane de sex masculin.
Despre emisiunea 50 de minute cu Pleşu şi Liiceanu:
Scriitorul şi eseistul Andrei Pleşu şi filosoful şi scriitorul Gabriel Liiceanu vor discuta despre teme care privesc condiţia umană, despre poporul român şi complexele lui, despre raportul omului cu nevăzutul şi necunoscutul, încercând, din când în când, să refacă o ierarhie a valorilor.
Despre noul serviciu Thinkdigital:
Pentru ca agenenţiile să aibă aces la un anumit public ţintă masculin mai greu de ajuns, noul canal include unele dintre cele mai populare site-uri locale, cum ar fi: gsp.ro, pariori.ro, stelisti.ro, campionate.ro, prosport.ro, cfrmania.ro, realitatea.net/sport, varianteauto.ro.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roMisiunea companiei Thinkdigital este de a oferi servicii de marketing ce permit targetarea unei audienţe specifice într-un mod eficient.
Iata ca n-au discutat despre ceea ce multi banuiau. Tema discutiei: SPERANTA.
Dupa mine, o emisiune demna de vizionat!