COMUNICAT. Cum va arăta marketingul viitorului. Studiu de caz: campania Bonduelle Vapeur din toamna 2023
Insula iubirii de la Antena 1 se pregăteşte pentru cel de-al optulea sezon. Filmările au început deja
AVANSARE. Director executiv nou la agenţia de PR Golin. Om cu peste 20 de ani de experienţă în comunicare corporate şi de brand
Newsweek România, interzis de instanţă să scrie despre Tudor Chiuariu, fost ministru al Justiţiei, şi despre soţia sa
Împăratul cel viral. O nouă investigaţie Recorder ajunge în topul vizionărilor pe YouTube România. Ancheta, mii de distribuiri şi pe Facebook.
VIDEO. S-a lansat primul trailer al serialului Tatuatorul de la Auschwitz. Producţia va fi disponibilă pe SkyShowtime
Alina Muntele, om de radio şi autoarea blogului Ciocolată şi Vanilie: „Începutul a fost cu multe greşeli, cu multe deserturi nereuşite, cu mousse-uri care s-au scurs, cu blaturi în care am uitat să pun zahăr” - (INTERVIU)
Pro TV anunţă că a folosit Inteligenţa Artificială pentru noua campanie care ilustrează informaţii din producţiile tv
Chefii, la cuţite cu Antena 1. Antena 1, la cuţite cu presa. Postul cere Paginademedia scoaterea unui articol cu Chef Florin Dumitrescu! Şi "să vă abţineţi pe viitor"!
FOTO. După America Express, Antena 1 revine la formatul Asia Express. Adi Nartea, Mihai Găinuşă şi Nicolai Tand, printre concurenţi
PREMIERĂ. Platforma Voyo va integra toate televiziunile din lista must carry. Ce televiziuni poţi urmări pe Voyo.
Formula 1 în România va fi transmisă de Antene în următorii trei ani. Postul a luat drepturile în exclusivitate
Erika Isac pregăteşte o nouă piesă. Lansarea: chiar de Ziua Femeii. „Mesajul care este în Macarena se regăseşte în foarte multe din piesele mele nelansate, într-un fel sau altul”
COMUNICAT. Cea mai cunoscută voce a fotbalului românesc vine la Prosport.ro! Ilie Dobre se ascultă LIVE pe ProSport.ro!
Povestea piesei Macarena. Erika Isac: „Am încercat să expun în versuri realitatea abuzurilor şi realitatea victimelor cu care se confruntă, din păcate, toată lumea (...) „Macarena nu a fost o schemă de marketing”