Asociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA) şi-a ales ieri noii membri în Consiliul Director. Doar nouă din cei 17 candidaţi înscrişi au fost selectaţi, aceştia reprezentând televiziuni, companii şi agenţii de media.
Cine sunt candidaţii aleşi pentru un mandat de trei ani, în continuare:
Rareş Aniţa (B1 TV);
Mihaela Dumitru (ProSiebenSat1);
Anca Gheorghe (TVR);
Lucia Antal (Pro TV SA);
Cristina Florescu (Procter&Gamble) ;
Anca Molnar (Unilever);
Mihaela Ungar (Colgate-Palmolive);
Nicu Laită (OMD);
Nora Marcovici (Media Direction).
ARMA este o organizaţie a industriei de media şi publicitate care numara peste 70 de membri, staţii TV, agenţii de media şi publicitate şi clienţi de publicitate. Asociaţia are drept arie de activitate cercetarea audienţelor mediilor de comunicare video şi operează sistemul de măsurarea a audienţelor TV din România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Superb !