Organizaţia Ovidiu Rom lansează pe 15 martie campania Fiecare copil în grădiniţă destinată informării publice asupra importanţei educaţiei pentru copiii proveniţi din medii dezavantajate.
Sub sloganul „Fiecare Copil în Grădiniţă este responsabilitatea fiecăruia dintre noi”, clipurile subliniază necesitatea de a-i educa pe cei mici începând de la vârsta de 3 ani.
Campania se va desfăşura până pe 15 septembrie. Cele patru spoturi care vor rula pe 23 de posturi TV au fost realizate pro bono de agenţia Foarfek.
Cele patru spoturi de 30 de secunde sunt colaje de fotografii din comunităţile unde se derulează programul „Fiecare Copil în Grădiniţă”.
Beneficiarii programului sunt copiii din familii sărace. Producţia spoturilor a fost realizată pro-bono prin contribuţia următoarelor companii şi persoane: Saatchi & Saatchi, Zenith, Chainsaw, Foarfek, Daniel Vrăbioiu - fotografii, Marcel Iureş – voice-over.
Majoritatea canalelor de televiziune vor difuza cele patru spoturi de 8000 ori: Acasă, Animal Planet, AXN, AXN Crime, AXN Sci -Fi, Discovery Channel, Favorit TV, Money Channel, MTV, Music Channel, N 24, National Geographic, National Geographic Wild, National TV, OTV, Prima TV, Pro Cinema, Pro TV, Sport.ro, TLC, TVR Info, TVR1, TVR3.
Spoturile vor fi difuzate şi de următoarele posturi de radio: Antena Satelor, Gold FM, Radio 3 net, Radio ZU, Radio România Actualităţi, Radio România Cultural. De asemenea, Carrefour, Rompetrol, CITV, Spectacular View şi B-Est Film Festival susţin campania.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii