O companie australiană s-a folosit de tragedia aviatică produsă joi în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează, scrie Mediafax.
Compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google "Malaysia Airlines" după câteva ore de la prăbuşirea unui avion al companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, în estul Ucrainei, relatează Sydney Morning Herald, în ediţia electronică.
"Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn că trebuie să vă gândiţi la o asigurare de viaţă?", se putea citi sub ştirile de pe Google despre catastrofa aeriană din Ucraina. Site-ul companiei promova în acelaşi mod asigurările de viaţă.
Directorul grupului a declarat că a fost "uluit" să descopere reclama şi a ordonat retragerea ei imediată. "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată", a declarat Warren Lazarus. "Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care a provocat-o aceasta", a adăugat Lazarus.
El a afirmat că reclama a apărut doar 15 minute înainte de a fi alertat telefonic de clienţi.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu