"În intervalul 8 august ora 21.30 – 10 august ora17.00, Antena 3 a difuzat 96 de ştiri în legătură cu ”plimbarea” , şi 58 de spoturi ”Plimbarea libertăţii”, difuzate câte două în fiecare oră de emisie", potrivit unei monitorizări realizate de Kantar Media, la solicitarea Narcisei Iorga, membru CNA.
"'Plimbarea' organizată de vedetele Antenei 3, la care ”nu a fost nimeni invitat” a beneficiat de o campanie agresivă de promovare, desfăşurată din seara zilei de 8 august şi până la ora anunţată pentru începerea protestului de duminică, 10 august", a scris Narcisa iorga, pe blogul său, cutiapandorei.net.
Narcisa Iorga a mai scris ca la monitorizarea făcută de Kantar Media se adaugă " 52 de difuzări ale spotului ”Plimbarea libertăţii” de către Antena 1".
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro"Kantar Media nu a înregistrat ştiri difuzate de postul generalist, dar este greu de crezut că acestea nu au fost difuzate în buletinele de ştiri. În plus, Kantar Media nu înregsitrează spoturile din intervalul nocturn 02.00 – 07.00, adică cinci ore de emisie. Iată de ce este importantă propria monitorizare a CNA, 24 de ore din 24. Acum poate că se înţeleg mai bine motivele unei pene de curent la timpul potrivit, în zona de monitorizare a CNA", a mai scris Iorga pe cutiapandorei.net.
Comentarii