Agenţia Propaganda semnează identitatea unui nou brand al companiei Vincon, Două Vorbe. Imaginea noului produs este actorul Florin Piersic, ales tocmai pentru a marca "apetitul pentru povestit" al consumatorilor.
Asocierea cu acesta se realizează atât la nivel de comunicare, cât şi la nivel de etichete, "abordare care face produsul mai uşor de remarcat la raft", susţin reprezentanţii agenţiei de publicitate.
„Pe etichete, imaginea lui Florin Piersic este dublată, el fiind imaginat în ipostaze conversaţionale diferite, ca şi cum poarta un dialog, în linie cu conceptul brandului", declara Mădălina Oanţă, Branding Director Propaganda.
Reprezentanţii agenţiei Propaganda spun că au ales numele Două vorbe pentru că este memorabil.
"În privinţa numelui, am căutat unul care să se ridice la nivelul personajului, dar care să şi ofere substanţă şi memorabilitate. Din acest motiv, ne-am oprit la Două Vorbe, atât pentru ironia fină cu endorser-ul, dar şi pentru că, de cele mai multe ori, aşa încep poveştile spumoase, care strâng şi ţin oamenii la stat de vorbă”, a mai spus Mădălina Oanţă.
Două vorbe este al 11-lea brand de vin pentru care Vincon lucrează cu agenţia Propaganda, după Mioriţa 25 ani, Jad 28 ani, Ambrosio, Rose Verite, Egregio, Beciul Domnesc Grand Reserve, Viţă Românească, Macho, Vin de petrecere şi Doi Cocoşi.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu