Toamna se numara rezultatele Regio. Ministerul Dezvoltarii vrea sa demareze in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie o ampla campanie media pentru promovarea Regio – Programul Operational Regional 2007 - 2013, potrivit unui anunt de licitatie publicat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Valoarea estimata cu TVA a contractului, finantat cu fonduri UE, este de 2.454.980 lei (aproape 547.000 de euro) si are o durata de implementare de patru luni de la atribuirea contractului.
Regio - Programul Operaţional Regional este un program cu finanţare europeană care se derulează la nivel naţional. Domeniile în care se finanţează proiecte din bugetul programului vizează dezvoltarea urbană, îmbunătăţirea infrastructurii (de transport, educaţională, de sănătate, a inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă, a centrelor sociale), dezvoltarea mediului de afaceri, prin stimularea microîntreprinderilor şi crearea de centre de afaceri, restaurarea monumentelor istorice, dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii de turism şi promovarea turistică.
Contractul de publicitate are o valoare totala estimata fara TVA de 1.979.823 lei, dar achizitia se va efectua pe trei loturi, astfel:
• Lotul 1: Achizitionarea serviciilor de promovare a Regio printr-o campanie indoor (în locatii închise)
- Valoare estimata: 564.516,13 lei, fara TVA;
- Calendar estimativ pentru derularea campaniei - 2 luni, in intervalul 1 septembrie-30 noiembrie 2015
- Mesajele de publicitate indoor vor fi afisate in "centre comerciale din ţară (retail), reţeaua de metrou din Bucureşti şi autobuze din marile oraşe din ţară (tranzit). Ofertanţii vor alege locaţii închise, cu trafic mare, cu scopul de a atrage publicul care frecventează aceste spaţii. Pentru demonstrarea alegerii fiecărei locaţii propuse se vor furniza date de trafic. Mesajele transmise sub forma unor spoturi video de 10, 15 şi 20 de secunde vor fi expuse pe suporturi electronice".
• Lotul 2: Achizitionarea serviciilor de realizare a unei campanii prin difuzare de spoturi TV pentru promovarea Regio – Programul Operational Regional 2007 – 2013
- Valoare estimata: 806.451,62 lei, fara TVA;
- Perioada estimată pentru derularea campaniei este 1 septembrie – 30 noiembrie 2015.
- Timp de 2 luni vor fi prezentate 20 proiecte Regio promovate prin intermediul a 20 de spoturi video cu durata de 30 secunde.
Pentru asigurarea confomităţii ofertei:
• spoturile se vor difuza pe 5 posturi TV, generaliste şi de ştiri, cu acoperire naţională dintre cele auditate de ARMA – Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor, care în perioada septembrie – noiembrie 2014 au avut cota medie de piaţă (share) de minim 1% (nivel naţional, plus guests (National +g)).
• spoturile vor fi difuzate de minim 3 ori pe zi, pe fiecare post ofertat în prime time, în intervalul 19.00 – 23.00 şi de minim 2 ori pe fiecare post ofertat în extra prime time.
• Lotul 3: Achizitionarea serviciilor de realizare a unei campanii prin difuzare de fillere TV pentru promovarea Regio – Programul Operational Regional 2007 – 2013
- Valoare estimata: 608.855,64 lei, fara TVA;
- Perioada estimată pentru derularea campaniei este 1 – 30 noiembrie 2015.
- Conform lotului 2 al aceleiaşi proceduri de achiziţie, campania de difuzare a spoturilor se va derula în lunile septembrie-octombrie 2015.Pentru asigurarea continuităţii, difuzarea fillere-lor va avea loc în luna noiembrie 2015.
Timp de 3 săptămâni (15 zile) vor fi difuzate 15 fillere care promovează proiecte Regio din cele 8 regiuni ale ţării. Durata unui filler este de 3 minute.
Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Pretul ofertei are o pondere de 30%, in timp ce partea tehnica are o pondere de 70%.
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20 iulie 2015. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 30 iulie 2015. In aceeasi zi va avea loc si sedinta de deschidere a ofertelor.
Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
Trimite un comentariu