Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anunţat numirea lui Sascha Kojic în funcţia de Vice President of Sports pentru Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa.
Kojic se va alătura echipei Discovery începând cu 1 martie şi va avea biroul în München. Acesta îi va raporta direct Kasiei Kieli, President & Managing Director, Discovery Networks CEEMEA, şi va fi responsabil de implementarea strategiei la nivelul regiunii pe segmentul sportiv, inclusiv pentru zona de achiziţii, sublicenţiere şi exploatare a drepturilor de difuzare pe diverse platforme.
Kojic va colabora îndeaproape cu echipele locale ale Discovery de pe fiecare piaţă, inclusiv din România, pentru a maximiza oportunităţile existente şi pentru a identifica noi zone de creştere pentru Discovery în domeniul sportului.
“Pe măsură ce întărim canalele Eurosport în ceea ce priveşte conţinutul, producţia şi promovarea, suntem hotărâţi să aducem alături de noi cei mai valoroşi profesionişti din domeniu – atât pe ecran, cât şi în compania noastră – maximizând astfel oportunităţile comerciale generate de investiţiile noastre în sport. Sascha va completa perfect echipa noastră de conducere şi va juca un rol cheie în implementarea strategiei pentru Jocurile Olimpice, precum şi în alte iniţiative sportive importante pe care le vom avea în CEEMEA,” a declarat Kasia Kieli.
Despre Sascha Kojic
Kojic se alătură echipei Discovery după mai bine de un deceniu de experienţă în industria sportivă şi media, având cunoştinţe vaste în managementul portofoliilor de drepturi (achiziţii şi vânzări) şi în distribuţia canalelor pe platforme multiple.
În ultimii trei ani, a ocupat funcţia de Chief Representative MP & Silva, una dintre cele mai importante companii internaţionale ce deţine, gestionează şi distribuie drepturi de televizare.
CONTEXT. În 2015, Discovery Communications a finalizat achiziţia integrală a Eurosport. Prin achiziţionarea drepturilor de difuzare pentru TV şi platforme multiple pentru Jocurile Olimpice din perioada 2018-2024 în Europa, Discovery şi Eurosport şi-au luat un angajament pe termen lung faţă de Jocurile Olimpice, sporturile olimpice şi viitorul mişcării olimpice, garantând în acelaşi timp că Jocurile Olimpice vor ajunge la un public mai numeros ca oricând, pe mai multe ecrane ca oricând.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu