Gala Super Bowl 50 a fost a treia cea mai urmărită finală a Ligii profesioniste de Fotbal American şi al treilea cel mai urmărit program din toate timpurile în SUA. Ediţia din acest an, în care şi-au disputat supremaţia echipele Denver Broncos şi Carolina Panthers, a fost urmărită de circa 111,9 milioane de telespectatori în Statele Unite, scrie AdWeek.com, care citează datele furnizate de compania Nielsen.
Coldplay, Beyonce şi Bruno Mars au făcut spectacol în pauza meciului de fotbal american, un eveniment extrem de important pentru industria de publicitate. SuperBowl este recunoscut ca un magnet de publicitate şi prilej de lansare a unor reclame memorabile. La ediţia din acest an, o reclamă de o jumătate de minut a costat circa cinci milioane de dolari.
CBS, televiziunea care a transmis duminică Gala Super Bowl, a avut un vârf de audienţă de 115,5 milioane de telespectatori, în intervalul 20.30 şi 21.00, când a fost transmis show-ul realizat de Coldplay, Beyonce şi Bruno Mars.
Transmisiunea pe internet, prin live streaming, a fost urmărită de 1,4 milioane de telespectatori, pe minut.
Imediat după încheierea Super Bowl, CBS a difuzat Late Show cu Stephen Colbert, care a câştigat mulţi telespectatori datorită acestei poziţionări în grilă.
Show-ul lui Colbert a fost urmărit de 21,1 milioane de telespectatori şi un rating de 7.9% pe segmentul comercial. Audienţa emisiunii Late show a crescut de trei ori faţă de debutul din septembrie 2015. That audience is more than three times the 6.55 million who watched Colbert's Late Show debut in September. CBS a spus chiar că episodul din noaptea Super Bowl a fost cel mai urmărit de la lansarea emisiunii, care a avut loc în 1995.
Ediţia de anul trecut a Super Bowl, care a fost transmisă de postul NBC, a avut o audienţă de 114,4 milioane de privitori.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii