Telekom România a raportat în al doilea trimestru al acestui an venituri de 149,5 milioane de euro, cu 0,7% mai mici decât aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit rezultatelor financiare anunţare recent de companie.
"Pro forma EBITDA (câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor, deprecierii şi amortizărilor, excluzând costurile de restructurare) pentru T2 2016 a fost de 15,2 milioane euro, cu 41,8% mai mică decât în T2 2015", potrivit oficialilor Telekom.
Compania a ajuns, pe segmentul serviciilor TV, la o bază de clienţi de 1,461 de milioane, mai mare cu 2,8% comparativ cu trimestrul doi al anului trecut.
"Telekom Romania Communications a ajuns la 310.314 clienţi pentru ofertele convergente MagentaONE (pachetele integrate fix-mobil), cu 126% mai mulţi faţă de T2 2015. Drept urmare, veniturile din serviciile mobile au crescut cu 78% în T2 2016 faţă de aceeaşi perioadă a lui 2015", potrivit raportului dat publicităţii.
Abonaţii Telekom:
- Pe segmentul serviciilor TV, baza de clienţi a ajuns la 1,461 milioane, mai mare cu 2,8% comparativ cu T2 2015.
- În ceea ce priveşte FTTx (fibra optică), raza de acoperire a crescut la aproximativ 1,7 milioane de gospodării, de la 1,4 milioane.
- Abonaţii serviciilor de Internet broadband (atât fix, cât şi mobil) au scăzut cu 1,2% în T2 2016 faţă de T2 2015, la 1,194 milioane.
- Numărul clienţilor de telefonie fixă şi mobilă a crescut cu 1%, la 2,183 milioane, pe fondul evoluţiei pozitive a segmentului mobil.
- Numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe şi cele mobile a crescut cu 1% în T2 2016 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 4,838 milioane.
- Baza totală de clienţi Telekom Romania Mobile Communications a scăzut în T2 2016 cu 4,6%, la 5,6 milioane, dintre care 29% reprezintă clienţii serviciilor pe bază de abonament (postpaid).
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
În ceea ce privește FTTx (fibra optică), raza de acoperire a crescut la aproximativ 1,7 milioane de gospodării, de la 1,4 milioane?
Atunci cum se explică numărul extrem de scăzut de abonați pe fibră? Majoritatea tot pe ADSL sunt.