CAMPANIE. „Purtatul excesiv de ie se pedepseşte cu 30 zile de muncă la o fermă tradiţională" şi "Purtatul rochiilor tip 'naşă de botez' va fi pedepsit cu luarea în custodie a finului" - acestea sunt doar două dintre mesajele care au apărut pe mai multe panouri outdoor din Bucureşti. Este o campanie pentru site-ul de fashion review Verdict.ro, deţinut de omul de afaceri Radu Budeanu. Echipa site-ului spune că în acest fel îşi propune să ia „atitudine faţă de trendurile nefericite" din showbiz-ului românesc.
Partea de creaţie pentru campania site-ului deţinut de Radu Budeanu a fost realizată de Julien Britnic - copywriter.
"În campania de outdoor şi social media acum lansată, Verdict.ro ia atitudine cu umor faţă de trendurile nefericite care aglomerează garderoba showbiz-ului autohton: de la kitsch-ul ostentativ la obsesia brand-urilor de lux şi noul val al tradiţiei folclorice redescoperite", se spune într-un comunicat de presă care anunţă campania.
Verdict.ro este un site de fashion review lansat la începutul acestei veri. Brandul Verdict este însă fondat în 2004, perioadă în care a existat sub forma unei rubrici de celebrity fashion review în revista Ciao!.
Celebrităţi, dar şi non celebrităţi, sunt recenzaţi din punct de vedere al ţinutelor pe care le poartă de către stiliştii Verdict, printre care Maurice Munteanu, Cristina Crăciun şi Cătălin Vălean. Evoluţie vestimentară, Streetstyle, Super Ţinuta Mea, Shop The Look sau Cui îi stă mai bine sunt doar câteva dintre rubricile permanente ale Verdict.ro.
GALERIE FOTO. Imagini cu panourile de outdoor din campania Verdict.ro
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu