“Gaura” de 750 de milioane de dolari din veniturile Google, estimată de experţi pentru acest an, pe fondul problemelor cu publicitatea de pe Youtube, nu se vede în veniturile încasate de gigantul tehnologic în primul trimestru din 2017.
Veniturile din publicitate ale companiei Google în primul trimestru din 2017 sunt cu 18% mai mari decât aceeaşi perioadă din 2016, în ciuda faptului că sute de branduri şi-au suspendat reclamele de pe Youtube, pe motiv că ar fi plasate lângă conţinut extremist, potrivit Campaign.
Google a încasat în primul trimestru al anului 21.4 miliarde de dolari, sporind veniturile totale ale companiei-mama Alphabet cu 22%, până la 24.7 miliarde de dolari, în primul trimestru din 2017.
"În mod clar, continuăm să profităm de investiţiile noastre continue în inovarea produselor şi avem un impuls important în noile noastre afaceri din Alphabet", a declarat Ruth Porat, director financiar al Alphabet.
Veniturile gigantului tehnologic Google au crescut, în ciuda problemelor cu care se confruntă pe platforma video Youtube, după ce sute de branduri şi-au suspendat reclamele din cauza conţinutului extremist de pe platformă.
Citeşte şi:
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Comentarii